Διοίκηση επισιτιστικών τμημάτων: Γοητευτική και σύνθετη διαδικασία

Τρόπος παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “Διοίκηση επισιτιστικών τμημάτων: Γοητευτική και σύνθετη διαδικασία” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “Διοίκηση επισιτιστικών τμημάτων: Γοητευτική και σύνθετη διαδικασία” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους, αλλά και σε επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης.
Κατά την διάρκεια παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με:

  • τον ρόλο του Food & Beverage Department στην αγορά και την τουριστική βιομηχανία
  • την βιομηχανία του επισιτισμού, την σημασία και τους τομείς που την απαρτίζουν
  • τις βασικές έννοιες και την ορολογία που σχετίζονται με τα τμήματα επισιτισμού
  • τον ρόλο του Διευθυντή των επισιτιστικών τμημάτων
  • τα τμήματα που ανήκουν στην Διεύθυνση επισιτιστικών, τα βασικά χαρακτηριστικά και την δομή τους
  • το Marketing που σχετίζεται με τα επισιτιστικά τμήματα
  • τα κόστη λειτουργίας και τις μηνιαίες αναφορές και δείκτες παραγωγικότητας που πρέπει να παρακολουθούμε
  • τους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής
  • τις σύγχρονες προκλήσεις και τάσεις που σχετίζονται με το τμήμα

Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, αλλά και πλούσιο και σημαντικό πρόσθετο υλικό, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ

1
1.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2
1.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ F&B ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

1
2.1 FOOD & BEVERAGE OPERATIONS : ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ Ή ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ?
2
2.2 ΤΜΗΜΑΤΑ (Outlets) TOY F&B: ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ Ή ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΣΟΔΩΝ?
3
2.3 ΤΟ “ΠΡΟΪΟΝ” F&B: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟΥ “ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ”
4
2.4 F&B & ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ: ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ
5
2.5 Το F&B ΩΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ
6
2.6 ΑΥΤΟΝΟΜΑ & ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ F&B: ΑΞΟΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ – ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ
7
2.7 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ & ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ: ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΙΝΗ ΒΑΣΗ?
8
2.8 ΤΥΠΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ & ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ: ΠΩΣ ΔΡΑ ΤΟ F&B ΩΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ?
9
2.9 CASE STUDY

ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ

1
3.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ
2
3.2 ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ (ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ)
3
3.3 ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ
4
3.4 ΑΓΟΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
5
3.5 ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ(ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ)
6
3.6 ΑΛΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
7
3.7 ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΦΑΓΗΤΟΥ
8
3.8 ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΕΣ ΤΟΜΕΙΣ
9
3.9 ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΕΣ ΤΟΜΕΙΣ
10
3.10 CASE STUDY

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ

1
4.1 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑ ΘΕΣΗ
2
4.2 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ (F.F.& E.)
3
4.3 ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ & ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (BUDGETING & ASSUMPTIONS)
4
4.4 ΑΝΑΦΟΡΕΣ P&L
5
4.5 ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ (STANTARD RECIPE)
6
4.6 STANDARD OPERATING PROCEDURES (S.O.P.)
7
4.7 ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (P&P)
8
4.8 ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ F&B
9
4.9 CASE STUDY

Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ

1
5.1 Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
2
5.2 ΠΡΩΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ (PRE-OPENNING), ΕΠΟΧΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ (ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ)
3
5.3 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗ
4
5.4 ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
5
5.5 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
6
5.6 ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ
7
5.7 ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΟΡΜΕΣ
8
5.8 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
9
5.9 ΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΛΙΣΤΕΣ ΠΟΤΩΝ
10
5.10 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
11
5.11 CASE STUDY

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ F&B Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ

1
6.1 ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
2
6.2 ΚΟΥΖΙΝΑ
3
6.3 ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
4
6.4 ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
5
6.5 ΤΜΗΜΑ ΠΛΥΣΕΩΣ ΣΚΕΥΩΝ
6
6.6 ΑΠΟΘΗΚΗ
7
6.7 ΤΜΗΜΑ ΟΡΟΦΩΝ & ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
8
6.8 ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
9
6.9 ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
10
6.10 CASE STUDY

F&B MARKETING

1
7.1 ΜΕΝΟΥ – Ο ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΛΙΘΟΣ
2
7.2 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
3
7.3 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
4
7.4 ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ
5
7.5 CASE STUDY

ΚΟΣΤΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ

1
8.1 P.M.S. (PROPERTY MANAGEMENT SYSTEMS) & P.O.S. (POINT OF SALES SYSTEMS)
2
8.2 ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ
3
8.3 ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
4
8.4 ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ & ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
5
8.5 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ
6
8.6 ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΛΟΠΕΣ
7
8.7 F.I.F.O. & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΠΑΤΑΛΗΣ
8
8.8 CASE STUDY

ΑΣΦΑΛΕΙΑ - ΥΓΙΕΙΝΗ

1
9.1 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΜΦΑΝΙΣΗ
2
9.2 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (HACCP)
3
9.3 ISO 22OOO – ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ
4
9.4 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ – ΛΕΟΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
5
9.5 CASE STUDY

1
10.1 ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ – ΑΠΌ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
2
10.2 ΑΠΌ ΤΑ ΛΟΥΚΟΥΛΕΙΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΣΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ FAST FOOD
3
10.3 Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΙΤΙΔΕΥΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
4
10.4 Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥ FINE DINING ΣΕ CASUAL ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ
5
10.5 Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ COVID -19
6
10.6 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ – ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΙΤΕΣ & ΤΑΣΕΙΣ
7
10.7 CASE STUDY

Γίνεται ο πρώτος που θα αφήσει μια κριτική

Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Κλείσιμο