E-commerce και Revenue Management στα ξενοδοχεία

Γνωρίστε το περιεχόμενο του σεμιναρίου με ένα κλικ στις παρακάτω ενότητες:

  1. Tι είναι το E-commerce και ποια είναι η σημασία του στον κλάδο της φιλοξενίας;

  2. Η σημασία του Revenue Management

Τρόπος παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “E-commerce και Revenue Management στα ξενοδοχεία” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “E-commerce και Revenue Management στα ξενοδοχεία” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.
Κατά την διάρκεια παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με
• τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένα τουριστικό κατάλυμα, για να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία
• την μεθοδολογία και την στρατηγική για τον καταρτισμό της σωστής τιμολογιακής πολιτικής
• την διαχείριση των On-line Travel Agents
• την χρησιμοποίηση και τα οφέλη του Channel Manager
• την επιλογή του κατάλληλου bookine engine
• την σημασία του Revenue management, του forecasting και του Budgeting
• την διαχείριση των non-shows και του overbooking

Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “E-commerce και Revenue Management στα ξενοδοχεία” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή η σχετική βεβαίωση από την ACTA – Τεχνοβλαστός.

Προσφορά!

Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.

Logo Grand Hotel Palace jpg

Χορηγός σεμιναρίου

Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace στην Θεσσαλονίκη, που μας φιλοξένησε στον χώρο του, κατά την διάρκεια των γυρισμάτων

Εισαγωγή στο E-commerce

1
1.1 Tι είναι το E-commerce και ποια είναι η σημασία του στον κλάδο της φιλοξενίας;
2
1.2 Τα βήματα για να αποκτήσει το κατάλυμά μας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία
3
1.3 Δεκαπέντε λάθη που πρέπει να διορθώσουμε στο Website μας για να μην διώχνουμε τους πελάτες
4
1.4 Εισαγωγή στην τιμολόγηση
5
1.5 Στρατηγικές τιμολόγησης
6
1.6 Πώς καθορίζουν τα καταλύματα τις τιμές δωματίων;
7
1.7 Η Δυναμική τιμολόγηση
8
1.8 Υπολογισμός κόστους δωματίου
9
1.9 Η σημασία της ζήτησης χωρίς περιορισμούς και οι φράχτες τιμών (rate fences)
10
1.10 Βασικότερα σημεία και επίλογος σχετικά με την τιμολόγηση
11
1.11 Non-refundable τιμές- Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε
12
1.12 Online Travel Agents: Όσα πρέπει όλα τα ανεξάρτητα καταλύματα να γνωρίζουν
13
1.13 Απαραίτητα στοιχεία για το αρχικό προφίλ του καταλύματός μας στους OTAs
14
1.14 Οκτώ Στρατηγικές τιμολόγησης που θα γεμίσουν τα δωμάτια μας και θα αποφέρουν κέρδη
15
1.15 Θέλουμε περισσότερες άμεσες κρατήσεις; Δίνουμε τις καλύτερες απαντήσεις
16
1.16 Διαφημίσεις Metasearch για ξενοδοχεία: Η πιο σύντομη διαδρομή για απευθείας κρατήσεις
17
1.17 TripAdvisor- Πώς αλληλοεπιδρούμε με τους επισκέπτες, βελτιώνουμε τη φήμη μας και πουλάμε έξυπνα τα δωμάτια του ξενοδοχείου μας
18
1.18 Distribution Strategy: Πώς να δημιουργήσουμε και να διαφοροποιήσουμε τη στρατηγική διανομής του ξενοδοχείου μας
19
1.19 Google: Ίσως το πιο σημαντικό κανάλι διανομής (distribution channel)
20
1.20 Εισαγωγή στον Channel Manager
21
1.21 Τα οφέλη από την χρήση του Channel Manager
22
1.22 Πώς να επιλέξουμε τον κατάλληλο Channel Manager
23
1.23 Πως επιλέγουμε την καλύτερη μηχανή κρατήσεων για το ξενοδοχείο μας (i)
24
1.24 Πως επιλέγουμε την καλύτερη μηχανή κρατήσεων για το ξενοδοχείο μας (ii)
25
1.25 Πως αξιοποιούμε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη για να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας
26
1.26 Booking.com: Πώς δημιουργούμε μία καταχώρηση
27
1.27 Booking.com: Βασικές πληροφορίες για τα πρώτα βήματα
28
1.28 Booking.com: Q&A σχετικά με το Λογαριασμό & την Σύνδεση
29
1.29 Booking.com: Οδηγός βήμα-βήμα για τη φόρτωση τιμών και διαθεσιμότητας
30
1.30 Booking.com: Δημιουργία προσφορών και προωθητικών ενεργειών
31
1.31 Booking.com: Κρατήσεις
32
1.32 Πώς δημιουργούμε μία καταχώρηση στην Expedia
33
1.33 Όλα όσα χρειάζεται να ξέρουμε για το extranet της Expedia
34
1.34 Πώς δημιουργώ μία καταχώρηση στην Airbnb

Εισαγωγή στο Revenue Management

1
2.1 Εισαγωγή στο Ξενοδοχειακό Revenue Management
2
2.2 Επισκόπηση του Hospitality Revenue Management
3
2.3 Η σημασία του Revenue Management
4
2.4 Ιστορία του Revenue Management
5
2.5 Περίληψη- Τι είναι Revenue Management
6
2.6 Αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών
7
2.7 Επισκόπηση υλοποίησης του Revenue Management
8
2.8 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
9
2.9 Διαχείριση Διάρκειας Διαμονής
10
2.10 Μείωση της αβεβαιότητας διάρκειας διαμονής
11
2.11 Συμβουλές για τη διαχείριση της Διάρκειας Διαμονής
12
2.12 Έλεγχος Τιμής Πώλησης – Εισαγωγή
13
2.13 Τιμολόγηση με Πληθώρα Τιμοκαταλόγων
14
2.14 Τι τιμές πρέπει να χρεώνουμε;
15
2.15 Τα επτά πιο συνηθισμένα λάθη στην Τιμολόγηση
16
2.16 Ποιος πληρώνει και σε ποια τιμή;
17
2.17 Best Available Rate (BAR) – Καλύτερη Διαθέσιμη Τιμή
18
2.18 Εισαγωγή στο Segmentation
19
2.19 Εισαγωγή στο Forecasting
20
2.20 Το Forecasting και η σημασία του
21
2.21 Budgeting
22
2.22 Aποτελεσματικό Yielding με παράδειγμα
23
2.23 Εισαγωγή-Εφαρμογή του Revenue Management
24
2.24 Συστατικά Μέρη Εφαρμογής του Revenue Management και δεξιότητες του Revenue Manager
25
2.25 Τι θα χρειαστoύμε για να ξεκινήσουμε σωστό Revenue Management
26
2.26 Τι είναι το overbooking και γιατί κάνουμε overbooking
27
2.27 Το πρόβλημα των No-Shows
28
2.28 Διαχείριση No-Shows
29
2.29 Οφέλη και Κόστη του Overbooking
30
2.30 Πόσα no shows?
31
2.31 Το κόστος του Overbooking
32
2.32 Το κόστος του να μην κάνουμε Overbooking
33
2.33 Case Study Budgeting & Forecasting
34
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο E-commerce και Revenue Management
20 Ερώτησεις

Γίνεται ο πρώτος που θα αφήσει μια κριτική

Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Κλείσιμο