Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες
Περιγραφή Σεμιναρίου Hotel Management
Το online σεμινάριο “Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” σχεδιάστηκε ειδικά για ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, καθώς και για στελέχη και επαγγελματίες στον τομέα του Τουρισμού. Επιπλέον, απευθύνεται σε ανθρώπους που επιθυμούν να εισέλθουν στον κλάδο του Τουρισμού και αναζητούν πολύτιμα εφόδια γνώσεων για την αρχή της επαγγελματικής τους πορείας.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με πλούσια θεματολογία, επικεντρωμένη στις θεωρητικές, αλλά και πρακτικές, γνώσεις σχετικά με διάφορες πτυχές του ξενοδοχειακού management. Αυτές περιλαμβάνουν τον γενικό διαχειριστικό ρόλο σε επιχειρήσεις, την εξέλιξη του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, την διαχείριση του τουριστικού κλάδου, καθώς και τη λειτουργία των διαφόρων τμημάτων μιας τουριστικής μονάδας.
Επιπλέον, το σεμινάριο επικεντρώνεται στις υποστηρικτικές λειτουργίες και τα καθήκοντα που αναλαμβάνει ένας διαχειριστής τουριστικών μονάδων, καθώς και στις πτυχές των πωλήσεων, του marketing και της επικοινωνίας στον τομέα των τουριστικών μονάδων. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που προέκυψαν λόγω της πανδημίας του Covid-19 και τις στρατηγικές διαχείρισης κατά την εν λόγω εποχή.
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει εκτενή case studies, που λειτουργούν ως εργαλεία για την καλύτερη κατανόηση και εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων. Επιπρόσθετα, παρέχεται πλούσιο πρόσθετο υλικό, περιλαμβανομένων σημαντικών πληροφοριακών στοιχείων και αρχείων, τα οποία ο κάθε επαγγελματίας μπορεί να χρησιμοποιήσει και να εφαρμόσει στη διαχείριση. της τουριστικής του μονάδας του.
Σε Ποιόν Απευθύνεται το Σεμινάριο Hotel Management
Το Σεμινάριο “Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” απευθύνεται κυρίως σε
- Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους,
- Στελέχη και επαγγελματίες των Ξενοδοχείων που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και να διεκδικήσουν θέσεις Hotel Manager
- Ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.
Τι θα Μάθετε στο Σεμινάριο Hotel Management
Στο online σεμινάριο “Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” θα λάβετε πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσετε θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με
• το management των επιχειρήσεων γενικά
• τον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα
• το management στον τουριστικό κλάδο
• τη λειτουργία των τμημάτων σε μία τουριστική μονάδα
• τις υποστηρικτικές λειτουργίες και τα καθήκοντα, που ασκεί ένας manager τουριστικών μονάδων
• τις πωλήσεις, το marketing & την επικοινωνία των τουριστικών μονάδων
• την επιρροή και την διαχείριση στην εποχή του Covid-19
Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.
Μπορείτε να το συνδυάσετε υπέροχα με το Σεμινάριο Οικονομικής Διαχείρισης για μια πιό πλήρη κατανόηση του Ξενοδοχειακού Management!
Τρόπος παρακολούθησης
Το on-line σεμινάριο “Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.
ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ HOTEL MANAGEMENT COURSE
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ MANAGEMENT ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ MANAGER
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ MANAGEMENT ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ / ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ / ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
Η “ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ” ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ
Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΥΠΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ
ΑΣΤΕΡΙΑ & ΚΛΕΙΔΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ MANAGER ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΒΑΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΙΚΡΗΣ, ΜΕΣΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ
CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ
ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ SOFTWARE ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ MANAGEMENT
CASE STUDY – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ ΒΑΣΕΙ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (FRONT OFFICE)
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ FRONT OFFICE DEPARTMENT
CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ HOUSEKEEPING – ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ HOUSEKEEPING – ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
ΛΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ TMHMAΤΟΣ SERVICE
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ TMHMATOΣ SERVICE
CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
TMHMA ΚΟΥΖΙΝΑΣ – Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ TMHMATOΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΕΝΌΣ A LA CARTE MENU
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΥΦΕ part A ικανοποίηση πελατών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΥΦΕ part B διαχείριση κόστους
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Α LA CARTE ΜΕΝΟΥ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΠΟΥΦΕ
CASE STUDY
CASE STUDY
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Ο MANAGER ΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥΣ
CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ BUDGET
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ BUDGET
Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ BUDGET ME TA ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΤΟ FORECASTING
ΦΟΡΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΕΛΕΓΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Ο MANAGER ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΩΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΩΝ – Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΩΝ – ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
CASE STUDY
CASE STUDY ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ BUDGET
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
MARKETING & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
O ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & MARKETING ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ MARKETING
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΠΌ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΕΥΝΩΝ
ΕΞΥΠΝΑ TIPS ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ
CASE STUDY
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ
ΟΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
ΠΩΛΗΣΕΙΣ & MARKETING ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ – COVID ΕΠΟΧΗ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Backstage
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο Hotel Management
Πιστοποίηση
Το on-line σεμινάριο “Hotel management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή ονομαστικό Certificate της Hotel Gnosis.
Προσφορά!
Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.
Χορηγός σεμιναρίου Hotel Management
Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Habitat στο Κιλκίς, που μας φιλοξένησε στον χώρο του, κατά την διάρκεια των γυρισμάτων