Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες

Γνωρίστε το περιεχόμενο του σεμιναρίου με ένα κλικ στις παρακάτω ενότητες:

  1. Αστέρια και Κλειδιά

  2. Case study ιστορία

Τρόπος παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “Hotel Management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.
Κατά την διάρκεια της παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβσει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με
• το management των επιχειρήσεων γενικά
• τον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα
• το management στον τουριστικό κλάδο
• τη λειτουργία των τμημάτων σε μία τουριστική μονάδα
• τις υποστηρικτικές λειτουργίες και τα καθήκοντα, που ασκεί ένας manager τουριστικών μονάδων
• τις πωλήσεις, το marketing & την επικοινωνία των τουριστικών μονάδων
• την επιρροή και την διαχείριση στην εποχή του Covid-19
Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.
Εξίσου και ίσως ακόμη περισσότερο χρήσιμο είναι το πρόσθετο υλικό, που παρέχεται και αποτελείται τόσο από σημαντικά πληροφοριακά στοιχεία, αλλά και αρχεία, που μπορεί να χρησιμοποιήσει και να εφαρμόσει ο κάθε επαγγελματίας στην τουριστική του μονάδα.

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “Hotel management για μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές μονάδες” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή η σχετική βεβαίωση από την ACTA – Τεχνοβλαστός.

Προσφορά!

Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.

GDPR
Habitat

Χορηγός σεμιναρίου

Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Habitat στο Κιλκίς, που μας φιλοξένησε στον χώρο του, κατά την διάρκεια των γυρισμάτων

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MANAGEMENT ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ

1
1.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2
1.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ MANAGEMENT

1
2.1 Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ MANAGEMENT ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
2
2.2 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ MANAGER
3
2.3 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ MANAGEMENT ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
4
2.4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ / ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
5
2.5 ΟΡΓΑΝΩΣΗ
6
2.6 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ / ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
7
2.7 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
8
2.8 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ

1
3.1 Η “ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ” ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ
2
3.2 Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
3
3.3 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
4
3.4 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
5
3.5 ΤΥΠΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ
6
3.6 ΑΣΤΕΡΙΑ & ΚΛΕΙΔΙΑ

ΤΟ MANAGEMENT ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ

1
4.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ MANAGER ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
2
4.2 ΒΑΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
3
4.3 ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΙΚΡΗΣ, ΜΕΣΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
4
4.4 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ
5
4.5 CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
6
4.6 ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ
7
4.7 ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
8
4.8 ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
9
4.9 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ SOFTWARE ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ MANAGEMENT
10
4.10 CASE STUDY – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ ΒΑΣΕΙ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΒΑΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

1
5.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2
5.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
3
5.3 Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (FRONT OFFICE)
4
5.4 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ FRONT OFFICE DEPARTMENT
5
5.5 CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
6
5.6 Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ HOUSEKEEPING – ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
7
5.7 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ HOUSEKEEPING – ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
8
5.8 ΛΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
9
5.9 Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ TMHMAΤΟΣ SERVICE
10
5.10 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ TMHMATOΣ SERVICE
11
5.11 CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
12
5.12 TMHMA ΚΟΥΖΙΝΑΣ – Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ
13
5.13 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ TMHMATOΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
14
5.14 ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΕΝΌΣ A LA CARTE MENU
15
5.15 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΥΦΕ part A ικανοποίηση πελατών
16
5.16 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΥΦΕ part B διαχείριση κόστους
17
5.17 ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Α LA CARTE ΜΕΝΟΥ
18
5.18 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΠΟΥΦΕ
19
5.19 CASE STUDY 1
20
5.20 CASE STUDY 2

ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

1
6.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2
6.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
3
6.3 Ο MANAGER ΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
4
6.4 ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
5
6.5 ΒΑΣΙΚΑ ΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥΣ
6
6.6 CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
7
6.7 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ BUDGET
8
6.8 ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ BUDGET
9
6.9 Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ BUDGET ME TA ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΤΟ FORECASTING
10
6.10 ΦΟΡΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
11
6.11 ΕΛΕΓΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
12
6.12 Ο MANAGER ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
13
6.13 ΠΩΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
14
6.14 Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
15
6.15 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
16
6.16 ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
17
6.17 Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΩΝ – Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ
18
6.18 Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΩΝ – ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
19
6.19 Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
20
6.20 CASE STUDY 1
21
6.21 CASE STUDY 2 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ BUDGET

ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ

1
7.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2
7.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

MARKETING & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

1
8.1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
2
8.2 O ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
3
8.3 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & MARKETING ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
4
8.4 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ MARKETING
5
8.5 ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
6
8.6 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΠΌ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΕΥΝΩΝ
7
8.7 ΕΞΥΠΝΑ TIPS ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
8
8.8 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
9
8.9 CASE STUDY – ΙΣΤΟΡΙΑ
10
8.10 ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
11
8.11 ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
12
8.12 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
13
8.13 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ
14
8.14 CASE STUDY

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ

1
9.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2
9.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
3
9.3 Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ
4
9.4 ΟΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
5
9.5 Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
6
9.6 ΠΩΛΗΣΕΙΣ & MARKETING ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ – COVID 19 ΕΠΟΧΗ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

1
10.1 ΕΠΙΛΟΓΟΣ
2
10.2 Backstage
3
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο Hotel Management
20 Ερώτησεις
4.9
4.9 out of 5
11 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
10
Stars 4
1
Stars 3
0
Stars 2
0
Stars 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Show more
Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Κλείσιμο