Oργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής

Γνωρίστε το περιεχόμενο του σεμιναρίου με ένα κλικ στις παρακάτω ενότητες:

  1. Εισαγωγή

  2. Διαχείρηση παραπόνων

Τρόπος παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.
Κατά την διάρκεια παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με
• την οργάνωση και την δομή του Τμήματος Υποδοχής
• τις βασικές διαδικασίες των κυριότερων λειτουργιών του Τμήματος Υποδοχής (κρατήσεις, αφίξεις, αναχωρήσεις, λοιπές υπηρεσίες)
• την μεθοδολογία για την παροχή ποιοτικής φιλοξενίας προς τον πελάτη
• τη λειτουργία των τμημάτων σε μία τουριστική μονάδα
• την λειτουργία και τις διαδικασίες του ταμείου
• τον σχεδιασμό διαχείρισης και τον Προϋπολογισμό του Τμήματος Υποδοχής
• τους κανόνες ασφαλείας, την τουριστική νομοθεσία και την σχετική ορολογία
Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.
Εξίσου και ίσως ακόμη περισσότερο χρήσιμο είναι το πρόσθετο υλικό, που παρέχεται και αποτελείται τόσο από σημαντικά πληροφοριακά στοιχεία, αλλά και αρχεία, που μπορεί να χρησιμοποιήσει και να εφαρμόσει ο κάθε επαγγελματίας στην τουριστική του μονάδα.

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, παρέχεται στον κάθε σπουδαστή η σχετική βεβαίωση από την ACTA – Τεχνοβλαστός.

Προσφορά!

Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.

GDPR
Logo Grand Hotel Palace jpg

Χορηγός σεμιναρίου

Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace στην Θεσσαλονίκη, που μας φιλοξένησε στον χώρο του, κατά την διάρκεια των γυρισμάτων

Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ -ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1.1.)
2
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ (1.2)
3
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ (1.3)
4
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ (1.4)
5
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1.5)
6
ΑΛΛΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΕ ΠΑΡΟΧΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (1.6)

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (2.1)
2
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.2)
3
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.3)
4
Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.4)
5
Η ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (2.5)
6
ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ( 2.6)
7
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ (2.7)
8
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ (2.8)
9
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (2.9)
10
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Front Office Manager) (2.10)
11
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Receptionist) (2.11)
12
ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Front Office Cashier) (2.12)
13
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (Reservation Agent) (2.13)
14
ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ (Telephone Operator) (2.14)
15
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (Night Auditor) (2.15)
16
ΘΥΡΩΡΟΣ (Concierge) (2.16)
17
ΑΧΘΟΦΟΡΟΣ (Groom) (2.17)
18
ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ (Doorman) (2.18)
19
ΤΜΗΜΑ GUEST RELATIONS (Τμήμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων) (2.19)
20
ΟΙ ΒΑΡΔΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.20)
21
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ (2.21)
22
ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΡΔΙΑ (2.22)
23
ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.23)
24
ΕΝΔΟΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.24)
25
CASE STUDY (2.25)

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (3.1)
2
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (3. 2)
3
ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (3.3)
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (3.4)
5
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (3.5)
6
ΤΥΠΟΙ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (3.6)
7
ΟΡΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (3.7)
8
ΠΛΑΝΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.8)
9
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (3.9)
10
ΠΗΓΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (3.10)
11
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.11)
12
ΤΥΠΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.12)
13
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.13)
14
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ (3.14)
15
ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (3.15)
16
VERY IMPORTAN PERSONS (VIP) (3.16)
17
TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ OVERBOOKING (3.17)
18
CASE STUDY (3.18)

ΑΦΙΞΕΙΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (4.1)
2
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (4.2)
3
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ (4.3)
4
ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ (4.4)
5
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (4.5)
6
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ GROUP (4.6)
7
ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (PASSANT/WALK IN) (4.7)
8
ΠΡΩΙΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (EARLY ARRIVALS) (4.8)
9
ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗ (DAY USE) (4.9)
10
ΠΛΑΝΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (4.10)
11
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ( ALLOCATION) & ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (4.11)
12
ΤΙΜΕΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (4.12)
13
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΙΜΩΝ-ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ (4.13)
14
ΔΩΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ (COMPLIMENTARY) (4.14)
15
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (4.15)
16
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (4.16)
17
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (4.17)
18
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (SELL-OUT) (4.18)
19
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ (4.19)
20
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΩΜΑΤΙΟ (4.20)
21
CASE STUDY (4.21)

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (5.1)
2
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ (5.2)
3
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ (5.3)
4
ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (5.4)
5
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (5.5)
6
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (5.6)
7
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ Ή ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ & ΕΚΔΡΟΜΕΣ (5.7)
8
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ (5.8)
9
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (5.9)
10
ΦΥΛΑΞΗ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (5.10)
11
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (Lost & Found) (5.11)
12
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (Transfer) (5.12)
13
CASE STUDY (5.13)

Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (6.1)
2
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (6.2)
3
Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (6.3)
4
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (6.4)
5
ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ (6.5)
6
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (6.6)
7
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (6.7)
8
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (6.8)
9
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (6.9)
10
CASE STUDY (6.10)

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (7.1)
2
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ (7.2)
3
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (7.3)
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΚΡΟΥΠ (7.4)
5
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ (7.5)
6
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (7.6)
7
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12:00 (Late Check Out) (7.7)
8
ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ -Early payment (7.8)
9
CASE STUDY (7.9)

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΑΜΕΙΟΥ (CASHIERING)

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (8.1)
2
ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-Late charge (8.2)
3
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ (8.3)
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ NON SHOW (8.4)
5
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (8.5)
6
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ (8.6)
7
ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ (8.7)
8
ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ Ή ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ (8.8)
9
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ (8.9)
10
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ PAID OUT (8.10)
11
CASE STUDY (8.11)

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (9.1)
2
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ (9.2)
3
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ( 9.3)
4
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (9.4)
5
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (9.5)
6
CASE STUDY (9.6)

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ & ΟΡΟΛΟΓΙΑ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (10.1)
2
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ (10.2)
3
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (10.3)
4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (10.4)
5
ΕΙΔΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (10.5)
6
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (10.6)
7
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (10.7)
8
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (10.8)
9
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ (10.9)
10
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ (10.10)
11
BACKSTAGE (10.11)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο Υποδοχής
20 Ερώτησεις
4.8
4.8 out of 5
6 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
5
Stars 4
1
Stars 3
0
Stars 2
0
Stars 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Show more
Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Κλείσιμο