Σεμινάριο Receptionist – Oργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής

Σεμινάριο Receptionist

Περιγραφή Σεμινάριο Receptionist

Το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” είναι ένας στρατηγικά σχεδιασμένος πόρος για την απόκτηση πολύτιμων γνώσεων, από ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους. Το περιεχόμενο του σεμιναρίου προορίζεται επίσης για στελέχη και επαγγελματίες του τομέα του Τουρισμού και σίγουρα θα συμβάλλει στη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξή σας.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν κρίσιμες γνώσεις που είναι θεμελιώδεις για τη διαχείριση επιτυχημένων τουριστικών καταλυμμάτων, ξεπερνώντας τα σύνορα της θεωρίας και προχωρώντας στην πρακτική εφαρμογή.

Το Σεμινάριο Receptionist, είναι μια σημαντική ευκαιρία να αναπτύξετε δεξιότητες που είναι ουσιαστικές για την αποτελεσματική λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής, καθώς και για την εξοικείωσή σας με τις τελευταίες τάσεις και πρακτικές του τομέα. Με την προσθήκη αυτών των γνώσεων στο εργαλειοθήκη σας, θα είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε προκλήσεις και να δημιουργήσετε εμπειρίες που θα ξεχωρίζουν στον κόσμο του τουρισμού.

Γνωρίστε το περιεχόμενο του σεμιναρίου με ένα κλικ στις παρακάτω ενότητες:

  1. Εισαγωγή

  1. Διαχείριση παραπόνων

Σε Ποιόν Απευθύνεται το Σεμινάριο Front Office

Το στοχευμένο αυτό διαδικτυακό σεμινάριο Receptionist απευθύνεται σε διάφορους επαγγελματικούς κύκλους που επιθυμούν να εμβαθύνουν στον τομέα του τουρισμού και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους για να επιτύχουν τους επαγγελματικούς τους στόχους.

  • Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους αντιμετωπίζουν το σεμινάριο ως μια πολύτιμη ευκαιρία για την εξαγωγή στρατηγικών και πρακτικών γνώσεων που θα ενισχύσουν τη διαχείριση των εγκαταστάσεών τους.
  • Τα στελέχη και οι επαγγελματίες του Front Office βρίσκουν σε αυτό το σεμινάριο την ευκαιρία να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και να ανταγωνιστούν για καλύτερες θέσεις στον ανταγωνιστικό χώρο του τουρισμού.
  • Επιπλέον, ανθρώποι που επιθυμούν να εισέλθουν στον κόσμο του τουρισμού βρίσκουν σε αυτό το σεμινάριο ένα πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια γνώσεων που θα τους καθοδηγήσουν στο ξεκίνημα της επαγγελματικής τους πορείας. Το σεμινάριο παρέχει μια ολοκληρωμένη κατανόηση των βασικών αρχών και πρακτικών του τουρισμού, εξοπλίζοντας τους νέους επαγγελματίες με την αυτοπεποίθηση και τη γνώση που χρειάζονται για να επιτύχουν στον δυναμικό αυτόν τομέα.

Τι θα Μάθετε στο Σεμινάριο του Τμήματος Υποδοχής

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με ένα εκτενές φάσμα θεμάτων, κατακτώντας τόσο θεωρητικές όσο και εφαρμοσμένες γνώσεις που αφορούν τη διαχείριση του Τμήματος Υποδοχής σε τουριστικές μονάδες. Το περιεχόμενο του σεμιναρίου καλύπτει εκτενώς τους ακόλουθους τομείς:

  1. Οργάνωση και Δομή του Τμήματος Υποδοχής: Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βαθειά κατανόηση της δομής και της οργάνωσης του Τμήματος Υποδοχής, αναλύοντας τα σημεία κλειδιά της αποτελεσματικής λειτουργίας.
  2. Βασικές Διαδικασίες Υποδοχής: Θα εξεταστούν λεπτομερώς οι κυριότερες διαδικασίες του Τμήματος Υποδοχής, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων, των αφίξεων, των αναχωρήσεων και των λοιπών υπηρεσιών, παρέχοντας πρακτικές γνώσεις που εφαρμόζονται άμεσα.
  3. Μεθοδολογία για την Ποιοτική Φιλοξενία: Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν την σημασία της ποιοτικής φιλοξενίας και θα εκπαιδευτούν σε μεθόδους για την παροχή της στον πελάτη.
  4. Λειτουργία των Τμημάτων σε Τουριστική Μονάδα: Θα εξερευνηθεί η αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφόρων τμημάτων εντός της τουριστικής μονάδας, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν το σύνολο της επιχείρησης.
  5. Λειτουργία και Διαδικασίες του Ταμείου: Θα δοθεί ειδική έμφαση στην κατανόηση της λειτουργίας και των διαδικασιών του ταμείου.
  6. Σχεδιασμός Διαχείρισης και Προϋπολογισμός: Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις για τον σχεδιασμό διαχείρισης και τον προϋπολογισμό του Τμήματος Υποδοχής.
  7. Κανόνες Ασφαλείας, Τουριστική Νομοθεσία και Ορολογία: Θα ενημερωθούν για τους κανόνες ασφαλείας, την τουριστική νομοθεσία και τη σχετική ορολογία, ενισχύοντας την συνολική κατανόηση του νομικού πλαισίου του κλάδου.

Κάθε ενότητα ενισχύεται με πρακτικά και επεξηγηματικά case studies, προσφέροντας εφαρμοσμένα παραδείγματα που επιτρέπουν στον εκπαιδευόμενο να εφαρμόσει τη θεωρητική γνώση σε πραγματικές συνθήκες. Επιπλέον, το πρόσθετο υλικό παρέχει στους επαγγελματίες του τουρισμού σημαντικές πληροφορίες και αρχεία, καταστώντας το σεμινάριο έναν ολοκληρωμένο πόρο για την επιτυχημένη διαχείριση της τουριστικής δραστηριότητάς τους. Το Σεμινάριο Receptionist είναι το ιδανικό βοήθημα για μια επιτυχημένη καριέρα στο Front Office!

Τρόπος παρακολούθησης Σεμινάριο Receptionist

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης στο Σεμινάριο Receptionist διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΛΛΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΕ ΠΑΡΟΧΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Η ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Front Office Manager)

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Receptionist)

ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Front Office Cashier)

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (Reservation Agent)

ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ (Telephone Operator)

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (Night Auditor)

ΘΥΡΩΡΟΣ (Concierge)

ΑΧΘΟΦΟΡΟΣ (Groom)

ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ (Doorman)

ΤΜΗΜΑ GUEST RELATIONS (Τμήμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων)

ΟΙ ΒΑΡΔΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΡΔΙΑ

ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΕΝΔΟΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΤΥΠΟΙ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΟΡΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΠΛΑΝΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΠΗΓΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

ΤΥΠΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

VERY IMPORTAN PERSONS (VIP)

TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ OVERBOOKING

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ GROUP

ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (PASSANT/WALK IN)

ΠΡΩΙΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (EARLY ARRIVALS)

ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗ (DAY USE)

ΠΛΑΝΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ( ALLOCATION) & ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΤΙΜΕΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΙΜΩΝ-ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΔΩΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ (COMPLIMENTARY)

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (SELL-OUT)

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΩΜΑΤΙΟ

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ Ή ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ & ΕΚΔΡΟΜΕΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

ΦΥΛΑΞΗ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (Lost & Found)

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (Transfer)

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΚΡΟΥΠ

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ : (Late Check Out)

ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ -Early payment

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-Late charge

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ NON SHOW

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ

ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ Ή ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ PAID OUT

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

CASE STUDY

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΕΙΔΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ

Σεμινάριο Receptionist – Η Εκπαιδεύτρια

Ραφαέλλα Τζίκου

Η Ραφαέλλα είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων και από το 2000 εργάζεται στον κλάδο του Τουρισμού.
Έχει αποκτήσει 360 προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών, λόγω της πολυετούς ενασχόλησής της ως στέλεχος τμημάτων Υποδοχής, Κρατήσεων και Πωλήσεων πολυτελών ξενοδοχείων.

Σεμινάριο Receptionist

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή ονομαστικό Certificate της Hotel Gnosis.

Προσφορά!

Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.

GDPR
Logo Grand Hotel Palace jpg

Χορηγός σεμιναρίου

Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace στην Θεσσαλονίκη, που μας φιλοξένησε στον χώρο του, κατά την διάρκεια των γυρισμάτων

Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ -ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1.1.)
2
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ (1.2)
3
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ (1.3)
4
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ (1.4)
5
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1.5)
6
ΑΛΛΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΕ ΠΑΡΟΧΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (1.6)

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (2.1)
2
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.2)
3
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.3)
4
Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.4)
5
Η ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (2.5)
6
ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ( 2.6)
7
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ (2.7)
8
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ (2.8)
9
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (2.9)
10
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Front Office Manager) (2.10)
11
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Receptionist) (2.11)
12
ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Front Office Cashier) (2.12)
13
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (Reservation Agent) (2.13)
14
ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ (Telephone Operator) (2.14)
15
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (Night Auditor) (2.15)
16
ΘΥΡΩΡΟΣ (Concierge) (2.16)
17
ΑΧΘΟΦΟΡΟΣ (Groom) (2.17)
18
ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ (Doorman) (2.18)
19
ΤΜΗΜΑ GUEST RELATIONS (Τμήμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων) (2.19)
20
ΟΙ ΒΑΡΔΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.20)
21
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ (2.21)
22
ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΡΔΙΑ (2.22)
23
ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.23)
24
ΕΝΔΟΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (2.24)
25
CASE STUDY (2.25)

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (3.1)
2
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (3. 2)
3
ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (3.3)
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (3.4)
5
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (3.5)
6
ΤΥΠΟΙ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (3.6)
7
ΟΡΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (3.7)
8
ΠΛΑΝΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.8)
9
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (3.9)
10
ΠΗΓΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (3.10)
11
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.11)
12
ΤΥΠΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.12)
13
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (3.13)
14
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ (3.14)
15
ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (3.15)
16
VERY IMPORTAN PERSONS (VIP) (3.16)
17
TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ OVERBOOKING (3.17)
18
CASE STUDY (3.18)

ΑΦΙΞΕΙΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (4.1)
2
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (4.2)
3
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ (4.3)
4
ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ (4.4)
5
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (4.5)
6
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ GROUP (4.6)
7
ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (PASSANT/WALK IN) (4.7)
8
ΠΡΩΙΝΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ (EARLY ARRIVALS) (4.8)
9
ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗ (DAY USE) (4.9)
10
ΠΛΑΝΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (4.10)
11
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ( ALLOCATION) & ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (4.11)
12
ΤΙΜΕΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (4.12)
13
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΙΜΩΝ-ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ (4.13)
14
ΔΩΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ (COMPLIMENTARY) (4.14)
15
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (4.15)
16
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (4.16)
17
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (4.17)
18
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (SELL-OUT) (4.18)
19
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ (4.19)
20
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΩΜΑΤΙΟ (4.20)
21
CASE STUDY (4.21)

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (5.1)
2
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ (5.2)
3
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ (5.3)
4
ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (5.4)
5
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (5.5)
6
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (5.6)
7
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ Ή ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ & ΕΚΔΡΟΜΕΣ (5.7)
8
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ (5.8)
9
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ (5.9)
10
ΦΥΛΑΞΗ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (5.10)
11
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (Lost & Found) (5.11)
12
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (Transfer) (5.12)
13
CASE STUDY (5.13)

Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (6.1)
2
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (6.2)
3
Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (6.3)
4
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (6.4)
5
ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ (6.5)
6
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (6.6)
7
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (6.7)
8
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (6.8)
9
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (6.9)
10
CASE STUDY (6.10)

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (7.1)
2
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ (7.2)
3
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (7.3)
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΚΡΟΥΠ (7.4)
5
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ (7.5)
6
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (7.6)
7
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12:00 (Late Check Out) (7.7)
8
ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ -Early payment (7.8)
9
CASE STUDY (7.9)

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΑΜΕΙΟΥ (CASHIERING)

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (8.1)
2
ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-Late charge (8.2)
3
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ (8.3)
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ NON SHOW (8.4)
5
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (8.5)
6
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ (8.6)
7
ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ (8.7)
8
ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ Ή ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΑΜΕΙΟΥ (8.8)
9
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ (8.9)
10
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ PAID OUT (8.10)
11
CASE STUDY (8.11)

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (9.1)
2
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ (9.2)
3
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ( 9.3)
4
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (9.4)
5
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (9.5)
6
CASE STUDY (9.6)

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ & ΟΡΟΛΟΓΙΑ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (10.1)
2
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ (10.2)
3
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (10.3)
4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (10.4)
5
ΕΙΔΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (10.5)
6
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (10.6)
7
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (10.7)
8
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (10.8)
9
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ (10.9)
10
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ (10.10)
11
BACKSTAGE (10.11)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο Υποδοχής
20 Ερώτησεις
4.8
4.8 out of 5
6 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
5
Stars 4
1
Stars 3
0
Stars 2
0
Stars 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Περισσότερα
Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική
Σεμινάριο Receptionist – Oργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής
Price:
€219 €153
0
    0
    Το Καλάθι Σας
    Το Καλάθι Σας Είναι ΆδειοΕπιστροφή στα Μαθήματα
    []

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

    Κλείσιμο