To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο του κρεβατιού

Γνωρίστε το περιεχόμενο του σεμιναρίου με ένα κλικ στις παρακάτω ενότητες:

1. Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι

2. Το καρότσι καμαριέρας

Τρόπος παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο του κρεβατιού” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “To Housekeeping πέρα από το στρώσιμο του κρεβατιού” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων, αλλά και σε στελέχη και επαγγελματίες, οι οποίοι απασχολούνται στο νευραλγικό τμήμα οροφοκομίας και θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, τόσο σε θέματα καθημερινής λειτουργίας, αλλά και σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης. Το τμήμα Housekeeping άλλωστε είναι το μόνο τμήμα, που υφίσταται ανεξαιρέτως σε όλα τα τουριστικά καταλύματα.

Κατά την διάρκεια της παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με:

  • την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών από το τμήμα Housekeeping
  • τις γενικές και ειδικές λειτουργίες του τμήματος
  • τις οικονομικές δραστηριότητες σε σχέση με το τμήμα Housekeeping
  • την σωστή διαδικασία καθαρισμού δωματίων και κοινόχρηστων χώρων
  • τις διαδικασίες λειτουργίας, που θα πρέπει να εφαρμόζονται και να ακολουθούνται
  • τις ελεγκτικές διαδικασίες, που θα πρέπει να ακολουθούνται, για την εξασφάλιση του σωστού και ποιοτικού αποτελέσματος
  • την διαχείριση του Προσωπικού του τμήματος

Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.

Εξίσου χρήσιμο είναι το πρόσθετο υλικό, που παρέχεται και αποτελείται τόσο από σημαντικά πληροφοριακά στοιχεία, αλλά και αρχεία, που μπορεί να χρησιμοποιήσει και να εφαρμόσει ο κάθε επαγγελματίας στην τουριστική του μονάδα.

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “Το Housekeeping πέρα από το στρώσιμο του κρεβατιού” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή η σχετική βεβαίωση από την ACTA – Τεχνοβλαστός.

Προσφορά!

Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.

GDPR

1 - ΗΚ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ & ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK)
2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK1.1)
3
OI ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ & ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ (HK1.2)
4
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΝΌΣ ΞΕΝ.ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ (HK1.3)
5
ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ (HK1.4)
6
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΑΣ (HK1.5)
7
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΣ (HK1.6)
8
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (HK1.7)
9
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (HK1.8)
10
ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (HK1.9)
11
ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ/ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΗΚ (HK1.10)

2 - ΓΕΝΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΗΚ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK2.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK2.2)
3
ΛΙΝΟΘΗΚΗ (HK2.3)
4
ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ (HK2.4)
5
ΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HK2.5)
6
ΛΙΝΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (HK2.6)
7
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΛΙΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ (HK2.7)
8
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ (HK2.8)
9
ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΑ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ (HK2.9)
10
ΕΠΟΧΙΚΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ (HK2.10)
11
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ /ΧΩΡΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HK2.11)
12
ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΚΤΙΡΙΟΥ & ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ (HK2.12)
13
CASE STUDY 1 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ (HK2.13)
14
CASE STUDY 2 – Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΛΙΝΩΝ (HK2.14)

3 - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK3.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK3.2)
3
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ HOUSEKEEPING ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ (HK3.3)
4
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΛΙΝΩΝ & ΣΤΟΛΩΝ (HK3.4)
5
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ AMENΙTIES /ACTUAL MONTHLY (HK3.5)
6
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ /ΧΗΜΙΚΩΝ (HK3.6)
7
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ & ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HK3.7)
8
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (HK3.8)
9
CASE STUDY – ΤΟ BUDGET ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑΣ (HK3.9)
10
CASE STUDY 2 – ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΛΙΝΩΝ (HK3.10)

4 - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΜΠΑΝΙΟΥ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK4.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK4.2)
3
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΗΚ ΜΑNAGER (HK4.3)
4
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ (HK4.4)
5
DAILY MAIDS ROOM REPORT (HK4.5)
6
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΩΝ & ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (HK4.6)
7
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑ ΠΕΛΑΤΗ (HK4.7)
8
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ LATE CHECK OUT (HK4.8)
9
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ VIP ΠΕΛΑΤΗ (HK4.9)
10
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ TURN DOWN SERVICE (HK4.10)
11
KΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (HK4.11)
12
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ (HK4.12)
13
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (HK4.13)
14
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (HK4.14)
15
ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ (HK4.15)
16
ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ HOUSEKEEPING (HK4.16)
17
ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ (HK4.17)
18
ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑΣ (HK4.18)
19
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ OFFICE (HK4.19)
20
ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (HK4.20)
21
CASE STUDY – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ LATE CHECK OUT (HK4.21)
22
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΝΥΦΙΚΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

5 - ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ/ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK5.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK5.2)
3
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΗΚ PUBLIC AREAS (HK5.3)
4
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ CLEANERS (HK5.4)
5
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ, ΥΠΟΔΟΧΗΣ, ΑΣΑΝΣΕΡ (HK5.5)
6
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ / ΜΠΑΡ / ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (HK5.6)
7
ΓΕΝΙΚΟΣ & ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝ.ΧΩΡΩΝ (HK5.7)
8
ΧΡΗΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ (HK5.8)
9
CASE STUDY – Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (HK5.9)

6 - EΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ & CHECK LISTS

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK6.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK6.2)
3
CHECKLIST ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΑΦΙΞΗΣ (HK6.3)
4
ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΕΛΕΓΧΟΥ (HK6.4)
5
CHECKLIST ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ (HK6.5)
6
CHECKLIST TURN DOWN SERVICE (HK6.6)
7
CHECKLIST ΑΦΙΞΗΣ ΚΕΝΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (HK6.7)
8
CHECKLIST ΚΟΙΝ.ΧΩΡΩΝ (HK6.8)
9
CHECK ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ (HK6.9)
10
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ (HK6.10)
11
CASE STUDY Η ΡΟΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ & Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ (HK6.11)

7 - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΗΚ

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK7.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK7.2)
3
TO ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ TOY ΤΜΗΜΑΤΟΣ HOUSEKEEPING (HK7.3)
4
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ HOUSEKEEPING (HK7.4)
5
Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΑΓΩΓΗ, ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ & Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HK7.5)
6
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HK7.6)
7
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ (HK7.7)
8
Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (HK7.8)
9
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ (HK7.9)
10
CASE STUDY – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HK7.10)
11
BACKSTAGE (HK7.11)

8 - - ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο HouseKeeping
20 Ερώτησεις
4.8
4.8 out of 5
6 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
5
Stars 4
1
Stars 3
0
Stars 2
0
Stars 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Show more
Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Κλείσιμο