Ωραίο Μάθημα, σωστά? Σου άρεσε αυτό το μάθημα?

Εδώ θα βρείτε το πιο ενδιαφέρον Σεμινάριο. Για να συνεχίσετε πρέπει απλά να το αγοράσετε.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ

Ενότητες

1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (HK4.1)
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (HK4.2)
3
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΗΚ ΜΑNAGER (HK4.3)
4
ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ (HK4.4)
5
DAILY MAIDS ROOM REPORT (HK4.5)
6
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΩΝ & ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (HK4.6)
7
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑ ΠΕΛΑΤΗ (HK4.7)
8
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ LATE CHECK OUT (HK4.8)
9
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ VIP ΠΕΛΑΤΗ (HK4.9)
10
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ TURN DOWN SERVICE (HK4.10)
11
KΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (HK4.11)
12
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ (HK4.12)
13
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (HK4.13)
14
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (HK4.14)
15
ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ (HK4.15)
16
ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ HOUSEKEEPING (HK4.16)
17
ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ (HK4.17)
18
ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑΣ (HK4.18)
19
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ OFFICE (HK4.19)
20
ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ (HK4.20)
21
CASE STUDY - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ LATE CHECK OUT (HK4.21)
22
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΝΥΦΙΚΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

Η Σημασία των Fam Trips για τα Ξενοδοχεία

Lesson is locked. Please Buy course to proceed.

0
    0
    Το Καλάθι Σας
    Το Καλάθι Σας Είναι Άδειο. Εαν έχετε προσθέσει κάποιο μάθημα και δεν εμφανίζεται, κάντε refresh στη σελίδα.Επιστροφή στα Μαθήματα

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

    Κλείσιμο