Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing

Τρόπος παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.
Κατά την διάρκεια παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με:

  • την σημασία του marketing, του στόχους, που πρέπει να υπηρετεί και το περιεχόμενο, που πρέπει να έχει
  • το τουριστικό προϊόν, την τουριστική εμπειρία που προσδοκά ο πελάτης και την έννοια του προορισμού και την ένταξη του καταλύματος σε αυτόν
  • την μελέτη του ανταγωνισμού και την ανάγκη για έρευνα
  • την οργάνωση τιμών και τον σχεδιασμό τιμοκαταλόγων
  • τον σχεδιασμό της κατάλληλης εταιρικής ταυτότητας
  • τις μεθόδους πωλήσεων με τα σχετικά κανάλια πωλήσεων και τα στάδια πώλησης
  • την σημασία των δημόσιων σχέσεων και το σωστό χτίσιμο αυτών
  • τις μεθόδους on-line και off-line Προώθησης
  • το μοναδικό ανταγωνιστικό αποτέλεσμα και πώς μπορεί αυτό να θεμελιωθεί

Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, αλλά και συνεντεύξεις με ανθρώπους του χώρου, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

1
1.1. Εισαγωγή στο Marketing
2
1.2. Ποιοι είναι οι στόχοι του marketing
3
1.3. Τι περιλαμβάνει το μείγμα marketing (4Ps – 4Es)
4
1.4 Συνέντευξη με ανθρώπους της αγοράς

ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΌΝ

1
2.1. Η σημασία της περιοχής
2
2.2. Οι εγκαταστάσεις μας
3
2.3. Η τουριστική εμπειρία στα καταλύματα
4
2.4. Εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος
5
2.5. Οι άνθρωποι της επιχείρησης
6
2.6 Case Study

ΕΡΕΥΝΑ - ΜΕΛΕΤΗ

1
3.1. Έρευνα ανταγωνισμού
2
3.2. Μελέτη SWOT
3
3.3 Case Study

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΙΜΩΝ

1
4.1 Τιμοκατάλογοι (διαβαθμίσεις τιμών)
2
4.2. Προσφορές
3
4.3 Case study

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

1
5.1. Branding
2
5.2. Στοιχεία εταιρικής ταυτότητας
3
5.3. Προωθητικό υλικό
4
5.4. Έντυπο υλικό
5
5.5. Διαδικτυακό υλικό
6
5.6. Περιεχόμενο (Content – 5Es)
7
5.7 Case Study

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

1
6.1. Κανάλια πώλησης
2
6.2. Οι πωλητές
3
6.3. Τα στάδια της πώλησης
4
6.4 Case Study

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

1
7.1. Συνέργειες
2
7.2. Συνδρομές
3
7.3. Ταξίδια εξοικείωσης
4
7.4. Το κοινωνικό προφίλ
5
7.5. Οι συνεργάτες μας
6
7.6. Εργαλεία δημοσίων σχέσεων
7
7.7 Case Study

ΠΡΟΩΘΗΣΗ

1
8.1. Διαδικτυακή παρουσία
2
8.2. Off-line παρουσία
3
8.3. Διαφήμιση
4
8.4 Case study

ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ (Unique Selling Point)

1
9.1. Branding
2
9.2. Προβολή μέσα από τις τέχνες
3
9.3. Θεματικός προσανατολισμός
4
9.4. Αξιοθέατο μέσα στο ξενοδοχείο
5
9.5 Case Study

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ 10 ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

1
10.1. Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών
2
10.2. Δημιουργία ξενοδοχείου με χαρακτήρα
3
10.3. Οργάνωση ανθρώπινου δυναμικού σε ομάδα
4
10.4. Ευφάνταστο και αξιόπιστο περιεχόμενο παρουσίασης
5
10.5. Συνεργασία με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών
6
10.6. Δικτύωση και συνέργειες σε διαφορετικούς τομείς
7
10.7. Αξιοποίηση των διαθέσιμων μέσων παρουσίασης και προβολής
8
10.8. Άμεση προσαρμογή στην επικαιρότητα και τις τάσεις της αγοράς
9
10.9. Διατήρηση και διεύρυνση πελατολογίου
10
10.10. Εμπειρία, Αυθεντικότητα, Αξιοπιστία αποτελούν τις σύγχρονες κυρίαρχες ανάγκες
11
10.11 Επίλογος

Γίνεται ο πρώτος που θα αφήσει μια κριτική

Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Κλείσιμο