Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing

Τρόπος παρακολούθησης
Το on-line σεμινάριο “Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.
Περιγραφή
Το on-line σεμινάριο “Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.
Κατά την διάρκεια παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με:
- την σημασία του marketing, του στόχους, που πρέπει να υπηρετεί και το περιεχόμενο, που πρέπει να έχει
- το τουριστικό προϊόν, την τουριστική εμπειρία που προσδοκά ο πελάτης και την έννοια του προορισμού και την ένταξη του καταλύματος σε αυτόν
- την μελέτη του ανταγωνισμού και την ανάγκη για έρευνα
- την οργάνωση τιμών και τον σχεδιασμό τιμοκαταλόγων
- τον σχεδιασμό της κατάλληλης εταιρικής ταυτότητας
- τις μεθόδους πωλήσεων με τα σχετικά κανάλια πωλήσεων και τα στάδια πώλησης
- την σημασία των δημόσιων σχέσεων και το σωστό χτίσιμο αυτών
- τις μεθόδους on-line και off-line Προώθησης
- το μοναδικό ανταγωνιστικό αποτέλεσμα και πώς μπορεί αυτό να θεμελιωθεί
Χρήσιμες πληροφορίες αντλούνται και από συνεντεύξεις με ανθρώπους του χώρου, στο τέλος του σεμιναρίου, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει τις συνθήκες και τις ανάγκες της αγοράς.
Πιστοποίηση
Το on-line σεμινάριο “Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή η σχετική βεβαίωση από την ACTA – Τεχνοβλαστός.
Προσφορά!
Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη!, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.