Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing

ξενοδοχειακές πωλήσεις

Περιγραφή Σεμιναρίου Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing

Το online σεμινάριο “Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Μarketing” αποτελεί ένα φανταστικό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να αναπροσδιορίσετε όλα όσα ξέρατε μέχρι σήμερα για τις ξενοδοχειακές Πωλήσεις και το Marketing.

Θα σας δώσει όλο το θεωρητικό υπόβαθρο αλλά και σημαντικές πρακτικές συμβουλές ώστε να φτιάξετε το σωστό πλάνο Marketing και Πωλήσεων για το δικό σας ξενοδοχείο.

Οι συνεντεύξεις με ανθρώπους της αγοράς που θα βρείτε στο τέλος του Μαθήματος, θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις συνθήκες και τις ανάγκες της αγοράς.

Γνωρίστε το περιεχόμενο του σεμιναρίου με ένα κλικ στις παρακάτω ενότητες:

  1. Οργάνωση Στρατηγικής

  2. Αρμοδιότητες των Πωλητών: Έρευνα για το υπάρχον πελατολόγιο

Σε Ποιόν Απευθύνεται το Σεμινάριο Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing

Το Σεμινάριο “Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing” απευθύνεται κυρίως σε

– Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους,

– Στελέχη και επαγγελματίες των Πωλήσεων & του Marketing Τουρισμού  που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις

– Ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.

Τι θα Μάθετε

Κατά την διάρκεια της παρακολούθησης, θα λάβετε πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσετε θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με:

  • τη σημασία του marketing, του στόχους που πρέπει να υπηρετεί και το περιεχόμενο που πρέπει να έχει σε ένα ξενοδοχείο
  • το τουριστικό προϊόν, την τουριστική εμπειρία που προσδοκά ο πελάτης, την έννοια του προορισμού και την ένταξη του καταλύματος σε αυτόν
  • τη μελέτη του ανταγωνισμού και την ανάγκη για έρευνα
  • την οργάνωση των τιμών και τον σχεδιασμό τιμοκαταλόγων
  • τον σχεδιασμό της κατάλληλης εταιρικής ταυτότητας
  • τις μεθόδους πωλήσεων με τα σχετικά κανάλια πωλήσεων και τα στάδια πώλησης
  • τη σημασία των δημόσιων σχέσεων και το σωστό χτίσιμο αυτών
  • τις μεθόδους on-line και off-line Προώθησης
  • το μοναδικό ανταγωνιστικό αποτέλεσμα και πώς μπορεί αυτό να θεμελιωθεί
  • τις ανάγκες & τις τάσεις της αγοράς μέσα από συνεντεύξεις με ανθρώπους της τουριστικής Αγοράς

Πώς Μπορείτε να Παρακολουθήσετε το Μάθημα

Το online σεμινάριο “Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing” ανήκει στην κατηγορία MOCC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.
Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.
Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Οι Ενότητες του Μαθήματος

  • Τι είναι μάρκετινγκ;
  • Ποιος χρειάζεται τουριστικό μάρκετινγκ;
  • Πότε οργανώνεται το μάρκετινγκ;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι μάρκετινγκ;
  • Τί περιλαμβάνει το μίγμα μάρκετινγκ;
  • Ποιος αποφασίζει για τις διακοπές μου;
  • Από πού αντλούμε το περιεχόμενο μάρκετινγκ;
  • Ποια εργαλεία χρησιμοποιούμε στο τουριστικό μάρκετινγκ; Τα βασικά εργαλεία
  • Ποια εργαλεία χρησιμοποιούμε στο τουριστικό μάρκετινγκ; Τα “έξυπνα” εργαλεία
  • Πώς επηρεάζει η επικαιρότητα το τουριστικό μάρκετινγκ;
  • Πώς αντιμετωπίζει το μάρκετινγκ τις κρίσεις;
  • Με ποιους συνεργάζεται το τουριστικό μάρκετινγκ;
  • Η γεωγραφική αλυσίδα ενός προορισμού
  • Η σημασία της περιοχής: Προσβασιμότητα προορισμού
  • Η σημασία της περιοχής: Αναγνωρισιμότητα προορισμού
  • Η σημασία της περιοχής: Περιβάλλον περιοχής
  • Η σημασία της περιοχής: Επιλογές δραστηριοτήτων στην περιοχή
  • Το ξενοδοχείο ως τουριστικό προϊόν
  • Παραδείγματα και τεχνικές αναβάθμισης ξενοδοχείων
  • Οι άνθρωποι της επιχείρησης
  • Τι συνθέτει μια επιτυχημένη τουριστική εμπειρία
  • Έρευνα
  • Εργαλεία έρευνας
  • Ανάλυση υπάρχουσας κατάστασης (S.W.O.T. Analysis)
  • Οργάνωση στρατηγικής
  • Τα 8 Ps της στρατηγικής
  • Προϋπολογισμός (Budget) προώθησης
  • Έρευνα ανταγωνισμού τιμών
  • Τιμοκατάλογοι
  • Τιμολογιακή πολιτική
  • Παραδείγματα τιμολογιακής πολιτικής
  • Τεχνική βελτιστοποίησης εσόδων
  • Προσφορές
  • Ποιοι είναι οι πωλητές
  • Τα προσόντα των πωλητών
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο πρώτο: Έρευνα για το υπάρχον πελατολόγιο
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο δεύτερο: Έρευνα ικανοποίησης πελατών
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο τρίτο: Διαμόρφωση τιμοκαταλόγων
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο τέταρτο: Έρευνα υποψηφίων πελατών
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο πέμπτο: Επικοινωνία με πελάτες
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο έκτο: Αποστολή προωθητικού υλικού
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο έβδομο: Επιβεβαίωση παραλαβής υλικού
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο όγδοο: Συνέχιση της επικοινωνίας
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο ένατο: Επιβεβαίωση συμφωνιών
  • Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο δέκατο: Καθορισμός στόχων
  • Τα κανάλια πώλησης
  • Κατηγορίες πελατών
  • Τι σημαίνει branding
  • Τα στοιχεία που περιλαμβάνει το branding
  • Υλικό εταιρικού branding: Διακριτικός τίτλος – Λογότυπο – Slogan
  • Υλικό εταιρικού branding: Φωτογραφίες
  • Υλικό εταιρικού branding: Βίντεο
  • Υλικό εταιρικού branding: Κείμενα
  • Υλικό εταιρικού branding: Έντυπα
  • Υλικό εταιρικού branding: Διαφημιστικά αντικείμενα
  • Υλικό εταιρικού branding: Διαδικτυακή παρουσία
  • Διαδικτυακό περιεχόμενο branding
  • Αξιοποίηση πλεονεκτημάτων επιχείρησης
  • Επαγγελματική συμπεριφορά
  • Τα πρόσωπα της επιχείρησης
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων
  • Η δικτύωση στις δημόσιες σχέσεις
  • Οργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης
  • Δελτία τύπου
  • Εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων
  • Αντιμετώπιση παραπόνων
  • Εισαγωγή στη διαφήμιση
  • Τεχνάσματα – είδη διαφήμισης
  • Μέσα διαφήμισης
  • Έμμεση διαφήμιση
  • Διαδικτυακή online προβολή
  • Προβολή σε μέσα εκτός τουρισμού
  • Προσωπικές επαφές
  • Τα πέντε πιο δημοφιλή στοιχεία
  • Τρία ιδιαίτερα ξενοδοχεία του κόσμου
  • Πέντε brands που επηρεάζουν τα ξενοδοχεία
  • Οι διασημότητες των ξενοδοχείων
  • Τα πλεονεκτήματα των ξενοδοχείων χαμηλότερης κατηγορίας
  • Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών
  • Δημιουργία ξενοδοχείου με χαρακτήρα
  • Οργάνωση ανθρώπινου δυναμικού σε ομάδα
  • Ευφάνταστο και αξιόπιστο περιεχόμενο παρουσίασης
  • Συνεργασία με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών
  • Δικτύωση και συνέργειες σε διαφορετικούς τομείς
  • Αξιοποίηση των διαθέσιμων μέσων παρουσίασης και προβολής
  • Άμεση προσαρμογή στην επικαιρότητα και τις τάσεις της αγοράς
  • Διατήρηση και διεύρυνση πελατολογίου
  • Εμπειρία, Αυθεντικότητα, Αξιοπιστία αποτελούν τις σύγχρονες κυρίαρχες ανάγκες

Συνεντεύξεις με ανθρώπους της Τουριστικής Αγοράς

Η Εισηγήτρια του Σεμιναρίου "Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing"

ξενοδοχειακές πωλήσεις

Η Σοφία χαρακτηρίζει τον εαυτό της υπηρέτη του τουρισμού, δήλωση απολύτως αληθινή. Σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και εργάστηκε σε ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, τουριστικούς οργανισμούς και ενώσεις. Από το 1999 ειδικεύεται στο Τουριστικό Marketing. Διετέλεσε διευθύντρια marketing στην Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και προϊσταμένη του περιφερειακού γραφείου Κεντρικής Μακεδονίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας PASS PARTOUT – Tourism Marketing που από το 2004 εκπονεί μελέτες τουριστικής ανάπτυξης προορισμών και οργανώνει στρατηγικές marketing επιχειρήσεων. Ταξιδεύει, φωτογραφίζει, γράφει άρθρα και βιβλία.

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή ονομαστικό Certificate της Hotel Gnosis.

Προσφορά!

Με την αγορά του σεμιναρίου, αποκτάτε δωρεάν πρόσβαση και στο mini σεμινάριο “GDPR και τουριστικά καταλύματα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε” από την πιστοποιημένη Data Protection Officer Ζωή – Μαρκέλλα – Γαλανάκη, ένα απαραίτητο εφόδιο για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, που είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα όσα ορίζει ο Κανονισμός.

BoutiqueHotel_Caps.FB

Χορηγός σεμιναρίου

Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Elisabeth στην Θεσσαλονίκη, που μας φιλοξένησε στον χώρο του, κατά την διάρκεια των γυρισμάτων

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

1
Πρόλογος Ενότητα 1η
2
1.1. Τί είναι μάρκετινγκ;
3
1.2. Ποιος χρειάζεται τουριστικό μάρκετινγκ;
4
1.3. Πότε οργανώνεται το μάρκετινγκ;
5
1.4 Ποιοι είναι οι στόχοι μάρκετινγκ;
6
1.5. Τί περιλαμβάνει το μίγμα μάρκετινγκ;
7
1.6. Ποιος αποφασίζει για τις διακοπές μου;
8
1.7. Από πού αντλούμε το περιεχόμενο μάρκετινγκ;
9
1.8.1 Ποια εργαλεία χρησιμοποιούμε στο τουριστικό μάρκετινγκ; Τα βασικά εργαλεία
10
1.8.2 Ποια εργαλεία χρησιμοποιούμε στο τουριστικό μάρκετινγκ; Τα "έξυπνα" εργαλεία
11
1.9 Πώς επηρεάζει η επικαιρότητα το τουριστικό μάρκετινγκ;
12
1.10. Πώς αντιμετωπίζει το μάρκετινγκ τις κρίσεις;
13
1.11. Με ποιους συνεργάζεται το τουριστικό μάρκετινγκ;

ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΌΝ

1
Πρόλογος Ενότητα 2η
2
2.1. Η γεωγραφική αλυσίδα ενός προορισμού
3
2.2.1 Η σημασία της περιοχής: Προσβασιμότητα προορισμού
4
2.2.2 Η σημασία της περιοχής: Αναγνωρισιμότητα προορισμού
5
2.2.3 Η σημασία της περιοχής: Περιβάλλον περιοχής
6
2.2.4 Η σημασία της περιοχής: Επιλογές δραστηριοτήτων στην περιοχή
7
2.3. Το ξενοδοχείο ως τουριστικό προϊόν
8
2.4. Παραδείγματα και τεχνικές αναβάθμισης ξενοδοχείων
9
2.5. Οι άνθρωποι της επιχείρησης
10
2.6. Τί συνθέτει μια επιτυχημένη τουριστική εμπειρία

ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

1
Πρόλογος Ενότητα 3η
2
3.1. Έρευνα
3
3.2. Εργαλεία έρευνας
4
3.3. Ανάλυση υπάρχουσας κατάστασης (S.W.O.T. Analysis)
5
3.4. Οργάνωση στρατηγικής
6
3.5. Τα 8 Ps της στρατηγικής
7
3.6. Προϋπολογισμός προώθησης

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΙΜΩΝ

1
Πρόλογος Ενότητα 4η
2
4.1. Έρευνα ανταγωνισμού τιμών
3
4.2. Τιμοκατάλογοι
4
4.3. Τιμολογιακή πολιτική
5
4.4. Παραδείγματα τιμολογιακής πολιτικής
6
4.5. Τεχνική βελτιστοποίησης εσόδων
7
4.6. Προσφορές

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

1
Πρόλογος Ενότητα 5η
2
5.1. Ποιοι είναι οι πωλητές
3
5.2. Τα προσόντα των πωλητών
4
5.3.1 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο πρώτο: Έρευνα για το υπάρχον πελατολόγιο
5
5.3.2 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο δεύτερο: Έρευνα ικανοποίησης πελατών
6
5.3.3 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο τρίτο: Διαμόρφωση τιμοκαταλόγων
7
5.3.4 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο τέταρτο: Έρευνα υποψηφίων πελατών
8
5.3.5 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο πέμπτο: Επικοινωνία με πελάτες
9
5.3.6 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο έκτο: Αποστολή προωθητικού υλικού
10
5.3.7 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο έβδομο: Επιβεβαίωση παραλαβής υλικού
11
5.3.8 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο όγδοο: Συνέχιση της επικοινωνίας
12
5.3.9 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο ένατο: Επιβεβαίωση συμφωνιών
13
5.3.10 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο δέκατο: Καθορισμός στόχων
14
5.4. Τα κανάλια πώλησης
15
5.5. Κατηγορίες πελατών

BRANDING ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1
Πρόλογος Ενότητα 6η
2
6.1. Τι σημαίνει branding
3
6.2. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει το branding
4
6.3.1 Υλικό εταιρικού branding: Διακριτικός τίτλος - Λογότυπο – Slogan
5
6.3.2 Υλικό εταιρικού branding: Φωτογραφίες
6
6.3.3 Υλικό εταιρικού branding: Βίντεο
7
6.3.4 Υλικό εταιρικού branding: Κείμενα
8
6.3.5 Υλικό εταιρικού branding: Έντυπα
9
6.3.6 Υλικό εταιρικού branding: Διαφημιστικά αντικείμενα
10
6.3.7 Υλικό εταιρικού branding: Διαδικτυακή παρουσία
11
6.4. Διαδικτυακό περιεχόμενο branding
12
6.5. Αξιοποίηση πλεονεκτημάτων επιχείρησης

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

1
Πρόλογος Ενότητα 7η
2
7.1. Επαγγελματική συμπεριφορά
3
7.2. Τα πρόσωπα της επιχείρησης
4
7.3. Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων
5
7.4. Η δικτύωση στις δημόσιες σχέσεις
6
7.5. Οργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης
7
7.6. Δελτία τύπου
8
7.7. Εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων
9
7.8. Αντιμετώπιση παραπόνων

ΠΡΟΩΘΗΣΗ

1
Πρόλογος Ενότητα 8η
2
8.1. Εισαγωγή στη διαφήμιση
3
8.2. Τεχνάσματα - είδη διαφήμισης
4
8.3. Μέσα διαφήμισης
5
8.4. Έμμεση διαφήμιση
6
8.5. Διαδικτυακή online προβολή
7
8.6. Προβολή σε μέσα εκτός τουρισμού
8
8.7. Προσωπικές επαφές

ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ (Unique Selling Point)

1
Πρόλογος Ενότητα 9η
2
9.1. Τα πέντε πιο δημοφιλή στοιχεία
3
9.2. Τρία ιδιαίτερα ξενοδοχεία του κόσμου
4
9.3. Πέντε brands που επηρεάζουν τα ξενοδοχεία
5
9.4. Οι διασημότητες των ξενοδοχείων
6
9.5. Τα πλεονεκτήματα των ξενοδοχείων χαμηλότερης κατηγορίας

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ 10 ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

1
Πρόλογος Ενότητα 10η
2
10.1. Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών
3
10.2. Δημιουργία ξενοδοχείου με χαρακτήρα
4
10.3. Οργάνωση ανθρώπινου δυναμικού σε ομάδα
5
10.4. Ευφάνταστο και αξιόπιστο περιεχόμενο παρουσίασης
6
10.5. Συνεργασία με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών
7
10.6. Δικτύωση και συνέργειες σε διαφορετικούς τομείς
8
10.7. Αξιοποίηση των διαθέσιμων μέσων παρουσίασης και προβολής
9
10.8. Άμεση προσαρμογή στην επικαιρότητα και τις τάσεις της αγοράς
10
10.9. Διατήρηση και διεύρυνση πελατολογίου
11
10.10. Εμπειρία, Αυθεντικότητα, Αξιοπιστία αποτελούν τις σύγχρονες κυρίαρχες ανάγκες
12
Επίλογος Ενότητα 10η

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ

1
11.1 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ 1Η
2
11.2 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ 2Η
3
11.3 BACKSTAGE

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1
Επαναληπτικό ερωτηματολόγιο Ξενοδοχειακές Πωλήσεις & Marketing
20 Ερώτησεις

Γίνετε ο πρώτος που θα αφήσει μια κριτική

Παρακαλώ , Συνδεθείτε για να αφήσετε μια κριτική
Ξενοδοχειακές πωλήσεις & marketing
Price:
€199 €139
0
    0
    Το Καλάθι Σας
    Το Καλάθι Σας Είναι ΆδειοΕπιστροφή στα Μαθήματα
    []

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Cookies πατώντας στον σύνδεσμο. ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

    Κλείσιμο