Ενότητες

1
Πρόλογος Ενότητα 5η
2
5.1. Ποιοι είναι οι πωλητές
3
5.2. Τα προσόντα των πωλητών
4
5.3.1 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο πρώτο: Έρευνα για το υπάρχον πελατολόγιο
5
5.3.2 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο δεύτερο: Έρευνα ικανοποίησης πελατών
6
5.3.3 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο τρίτο: Διαμόρφωση τιμοκαταλόγων
7
5.3.4 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο τέταρτο: Έρευνα υποψηφίων πελατών
8
5.3.5 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο πέμπτο: Επικοινωνία με πελάτες
9
5.3.6 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο έκτο: Αποστολή προωθητικού υλικού
10
5.3.7 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο έβδομο: Επιβεβαίωση παραλαβής υλικού
11
5.3.8 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο όγδοο: Συνέχιση της επικοινωνίας
12
5.3.9 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο ένατο: Επιβεβαίωση συμφωνιών
13
5.3.10 Οι αρμοδιότητες των πωλητών: Στάδιο δέκατο: Καθορισμός στόχων
14
5.4. Τα κανάλια πώλησης
15
5.5. Κατηγορίες πελατών

ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

3.4. Οργάνωση στρατηγικής

0
    0
    Τα Σεμινάριά Σας
    Το Καλάθι Σας Είναι Άδειο. Εαν έχετε προσθέσει κάποιο μάθημα και δεν εμφανίζεται, κάντε refresh στη σελίδα.Επιστροφή στα Μαθήματα