Υπηρεσίες Οργάνωσης της Λειτουργίας

Υπηρεσίες Οργάνωσης της Λειτουργίας

Χρειάζεστε βοήθεια για την καλύτερη οργάνωση των τμημάτων λειτουργίας της μονάδας σας? Σκέφτεστε διαρκώς πώς μπορείτε να βελτιώσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρετε στους πελάτες σας? Είστε στο ξεκίνημα και θέλετε να θέσετε τις βάσεις για την σωστή λειτουργία?

Διαθέτουμε την κατάρτιση και την εμπειρία στη λειτουργία κάθε τμήματος ενός τουριστικού καταλύματος. Έχουμε μάθει να δουλεύουμε με πρότυπα λειτουργίας και γνωρίζουμε τον σωστό τρόπο λειτουργίας, που θα οδηγήσει σε ευχαριστημένους και επαναλαμβανόμενους πελάτες, αλλά και σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.

01

Ανάπτυξη διοικητικής δομής, οργανογράμματος και περιγραφών θέσεων εργασίας

02

Ανάπτυξη διαδικασιών λειτουργίας (Standard Operating Procedures) και οδηγιών εργασίας (Work instructions) για όλα τα τμήματα και όλες τις θέσεις

03

Σύνταξη επιχειρησιακού πλάνου λειτουργίας (operations plan)

04

Παροχή συμβουλών λειτουργίας σχετικά με κτιριακές εγκαταστάσεις

05

Σχεδιασμός και Οργάνωση αποθηκών

06

Στήσιμο hotel software με όλες τις εφαρμογές

07

Παροχή συμβουλών για οποιοδήποτε θέμα προκύψει κατά την διάρκεια λειτουργίας

08

GDPR (Υπηρεσίες συμμόρφωσης με τον κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων) με ορισμό πιστοποιημένου Data Protection Officer

0
    0
    Τα Σεμινάριά Σας
    Το Καλάθι Σας Είναι Άδειο. Εαν έχετε προσθέσει κάποιο μάθημα και δεν εμφανίζεται, κάντε refresh στη σελίδα.Επιστροφή στα Μαθήματα